1 september 2010

Hej!

Här är det långt mellan gångerna ;) ska försöka bli lite bättre nu tänkte jag !
Idag har jag jobbat, sen var jag och min fina sambo och kollade på en lägenhet. Jag tyckte den var jätte fin! Så vi får väl se hur det blir.
Jag är lite smått sur, besviken och arg över en del saker, men jag tänker inte ta upp det här. De det handlar om är inte värt att lägga energi på. Men en sak är säker och det är att jag förstår mej inte på hur människor fungerar. Skrämmande ! Vissa gör saker som inte ens finns i min värld.

Imorgon ska jag på kurs på skatteverket, det ska bli riktigt spännande. Jag är ju egen företagare, oj vad vuxet det där lät ;) sakta men säkert går mitt lilla företag framåt ! Snart är det 1 år sedan jag slutade på mitt gamla jobb, tiden går snabbt men nu i efterhand är jag glad att allt blev som det blev. Jag älskar mitt jobb nu och jag kan få vara mej själv. En sak som också är så bra med salongen jag jobbar på är att jag kan ha med min lilla vovve Nikkie, hon är så duktig och kunderna tycker det är mysigt.

Häromdagen skulle jag fixa mitt hår lite, tänkte fixa det så det blev lite höstigt, guldig med en aning kopprigt. Jag trivdes dock inte i de helfärgade så Emma fick rycka in i söndags och gjorde slingor på mej, hon är så duktig !
Så nu är jag höstfin ! Och är det någon som läser min lilla blogg och är sugen på att få sitt hår lite hästfint så ring ! 0738-568929 :)

Nu tror jag inte jag har mer att skriva, skönt att kunna skriva av sig lite ! Sov gott ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0