8 mars 2010

Idag är det 1 månad sen jag fyllde år ;o usch. Bara 11 kvar till jag blir 21 ;)
Håret blev iallafall bra ! usch så trött jag är ikväll. Tror jag ska byta om till pyamas och krypa ner under täcket i soffan. Jag var upp alldelens för tidigt imorse kl 6 !! Det är inte mänskligt. Imorgon kan jag sova lite längre :)
Jag jobbade fram till 15, sen körde jag till frisör grossisten och köpte lite grejs. Sen hem till mama och hämta Nikki på dagis, haha. Mitt och Nikkis privata dagis. Hon är så duktig för hon vet precis hur det är, och blir så glad när jag kommer och frågar om vi ska åka hem. Smarta lilla vove. Jag blev bjuden på middag hos mammsen. Biff med löksås och potatis. Jag är såå mätt. Nu när jag kom hem gjorde jag iordning alla mina papper som har med mitt företag att göra. Ordning och reda ska det vara, det har min mor lärt mig ;) HAHA !

Sov gott mina fina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0