13 mars 2010

Idag lyser solen, jag blir så glad och vårig :) kan det vara så att våren har kommit? Jag hoppas det iallafall !
idag bär det av till olympia för att se Hifs första match för säsongen. Igår var svärföräldrarna, tony och Nova här och käkade och såg på melodifestivalen. Den var ju helt ok, men jag tyckte verkligen Eric Saade skulle vinna.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och ha en riktig grund rengöring, ta bort gammalt nagellack och raka benen :) Lite vårstädnind av min själv, haha
Imorgon är det ny vecka, igår var jag och mormor på planteringen och hämtade ett skåp jag ska ha på salongen med mina grejor i. Det klarade vi galant ;D Så imorgon ska jag fortsätta städa och dona på salongen.

Ha en mysig dag i vårsolen, för det ska iallafall jag ha ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0