9 januari 2010

Igår när jag kom hem upptäckte jag något jobbigt. Vi har inget vatten !! inte en endaste droppe ! Antagligen har rören fryst. Hur kul är nu detta?
Vaknade imorse och fortfarande inget vatten. Fastighetsskötaren svarar inte och jag är lite upprörd. Fatta hur begränsad man är utan vatten? Vi kan ju inte ens gå på toa. Iallafall, körde hem till mormor och morfar och duschade, väldigt skönt med en riktigt varm dusch. Sen körde jag hem till mamma och färgade Elin lite. Det är kul att kunna hjälpa till :) Sen körde jag till mormor igen, vi lagade flygande jacob. Det var mega gott, men de vet ni ju redan att jag tycker ;)
Mormor hjälpte också mej med att sy ihop två underlakan så det blev ett stort ( Vi har ju dubbelsäng) hon hjälpte mej också att sy ihop två gardiner. Stålmormor !
Nu har jag kommmit hem, fortfarande inget vatten. Vad ska jag ta mej till?
Jag tänker poppa lite popcorn och kolla om det finns något vettigt på Tvn. 
 
God Natt alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0