6 januari 2010

Idag gick jag upp med min älskling, han åt frukost med tända ljus och jag satt mest som en zombie och tittade på, haha. Ingen morgonmänniska alls, längre. Förr hade jag inga problem alls att gå upp tidigt. Hmm undra vad som hänt? Kan de ha med åldern att göra?
När jag piggnat till så smsade Martina mej att hon var vaken. Vi bestämde oss för att vi var sugna på kebab. Så efter att jag gjort vid mej så körde jag och hämtade henne. Vi körde in till stan och som vi misstänkte så var de stängt överallt. Så det fick bli Burger King istället. Det var ganska gott de också. Vi satt och pratade hur länge som helst. Det är roligt när man inte träffats på ett tag och sen ska prata om allt som hänt och som man tänkt på. Efter de så körde vi till väla och gick där en sväng. När vi körde hem till hjälmshult igen var de bara att byta till lite varmare kläder, tur är att min lilla systers kläder passar mej, så jag kunde låna hennes sköna (och varma) jacka. Vi gick en runda med de små vovarna, de var bara lite kallt. Vi kom fram till att vi skulle behövt rånarluvor för att inte frysa om ansiktet, men då hade de blivit jobbigt att prata. Vilka I-landa problem vi har.
Jag har fått två tjocka tröjor av Karin idag, väldigt sköna ! Tack igen Karin !
Nu ska jag köra hem, tända massor av ljus och bara mysa.
Sov Gott alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0