19 januari 2010

Idag har jag haft en liten depp-dag, jag och Nikki har legat i soffan hela dagen. Hon har inte ens velat ut och kissa. Hon är verkligen en sömnig vovve. Idag är jag så otroligt trött på allt och speciellt på mej själv. Jag vill inte bara gå hemma längre, hur kul är de på en skala? INTE alls kul kan jag be att få informera om. Så officielt så är det denna dagen som allt ska vända, det har jag bestämt (!!)
Nu för en stund sen vaknade vi iaf ur vår koma och gick ut, det snöar bomullstussar. Och är det inte bara underbart att gå ut och gå när de snöar? Nikki tycker mycket om snö, hon kör ner hela huvudet i snön, haha. Vi gick och mötte älskling vid bussen, sen hade vi sälle hem. Nu är Nikki lite små sur på mej för hon får is-klumpar i hela pälsen när vi är ute och får duscha varje gång vi kommer in, de tycker hon är mindre kul.
Förresten vad är det med killar och snö? André blir som en liten pojke igen, för så fort vi kommer ut måste han ta upp och krama en snöboll och kasta, helst på mej. Det tycker jag inte är kul alls ! haha.

Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0