25 februari 2010

Hej! :)

imorse väckte min älskling mig tidigt, så som då var som en zombie masade mej in i duschen, vaknade till lite. När jag står och fixar håret sen, så ringer det, det var då budfirman som skulle leverera mina grejor från Maria Nila, han undrade när jag skulle vara på salongen, han sa att dom var där kvart i 10, så jag fick lite bråttom. Jag och älskling körde i racerfart in till stan. Men budfirmor är inte så bra på att hålla tiden, men något väldigt roligt hände medan vi väntade, det kom in en kund, så Marra (den andra som jobbar på salongen) sa att jag kunde ta klippningen, så idag har jag haft min första kund :D och jag börjar ju egentligen inte förän på måndag, men ÅHH va härligt det var att jobba igen, kunden blev väldigt nöjd också :) åhhhhh vad jag älskar mitt yrke!!
Det känns så bra och jag längtar tills på måndag ! Jag är dock nervös inför söndag, då ska jag göra om färgen till gesället, och jag blir så självkritisk (!!) det är inte samma sak att göra färgen på gesället som det är att göra det på en kund, egentligen är det ju det, men ändå inte. Aja det kommer gå bra !
Imorgon ska jag till banken och fixa det sista, sen ska jag försöka få min lilla pappa att åka med mej på lite ärende, har några grejor till jag behöver tills jag ska börja jobba. ÖB, IKEA och biltema är några affärer jag måste till.
Varför är det alltid så att när jag börjar få lite längd på håret så vill jag klippa av de? Sen när det är kort bara önskar jag att det ska växa? Jag tröttnar sååå fort alltså. Hmm.
Nu ska jag mysa framför vampire diaries, mmmm, älska den serien!! Inte lika mycket som twilight men lite :)

Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0