-

Så var det kväll igen, jag har haft en väldigt bra dag idag :)
Först var jag på möte med säljaren Lotta, jätte trevligt ! Sen körde jag och träffade Marre, vi kom inte riktigt på vad vi skulle göra så vi körde till systemet, jag köpte en flaska röd vin, gissa hur jag valde? haha, jag tog den med finast etikett, där var en svart katt på, haha André gillade iallafall de så de funkade ju denna gången ;)
Sen valde vi mellan att köra till ängelholms-djurpark eller till familia, det blev familia. Jag köpte ett par stövlar som jag ska ha nu när jag ska börja jobba, måste ju vara grann då ju! Jag och Marre köpte också vars en liten väska, så nästa gång vi ska ut och festa ihop matchar vi ;)
Jag fick middag hos mina snälla föräldrar, ungstekt falukorv och potatismos.
Nu ska jag snart gå och lägga mej med min älskling, sov gott alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0