30 april 2010

Så var det valborg och sista april. Shit var fort de går ! Imorgon fyller min lille far år, grattis till honom.
Idag har jag varit/är lagom arg, jag har lämnat in min mobil 5 (!!!) gånger och fortfarande funkar den inte. Idag fick jag sms att den var klart, dvs att jag skulle få en ny, så jag kör till väla. Och gissa vad, jo såklart har dom klanatat till de på telenor och bara skickat den på service. Trodde jag skulle slå ner killen bakom disken, inte för att de skulle hjälpt. Då hade killen jag snackat med förra gången struntat i att skicka in kvittot på telefonen, och vad ska de föreställa? hur svårt är det att göra sitt jobb? Han jag pratade med idag lovade iallafall att denna gången skuller de gå fort och att dom ska kompensera det när jag får den nya telefonen. Det hoppas jag verkligen dom gör.

Nog om min irritation nu, haha.
 
Igår var jag och älskling hos mina föräldrar, Karin var också här, vilket alltid är lika roligt ! Jag fick en påse med jätte fina kläder, så jag är överlycklig :D Vi såg på fotbollen som förövrigt gick kanon, vilka leder liksom ;) HIF !!
Pappa hade lagat stekt fläsk med löksås, vilket är en av de bästa rätterna han gör. MUMS. Sen sov vi över, mysigt. Imorse gick jag upp med Amanda, gjorde frulle till henne och sen körde vi henne till skolan och vi körde hem till oss. Älskling började inte jobba förän 10 så vi spelade några rundor Yatzy. Sen eftersom det ösregnade så körde jag min älskling till jobb. När jag gjort de körde jag och solade, såå skönt !

Det var nog allt jag hade att säga, jag återkommer ;) ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0