25 april 2010

Åhh vilken fantastisk helg det har varit !!

I fredags efter jobb körde jag hem till mina färäldrar och käkade, mamma provade någon upp hottad variant av flygande jacob ÖRK!! säger jag bara!! Vanlig hederlig flygande ska det vara, annars ingen !! Men det var ändå mysigt att vara där en stund. Sen körde jag hem, André var redan hemma. Vi fixade oss, jag hade en svart klänning som är lite vidare nertill, genomskinliga strumpbyxor och svarta stövlar, åhh så mysigt att kunna ha bara ben :) Sen åkte vi ner till kajkanten och drack goda drinkar och dansade. Jätte mysigt och roligt hade vi. De behövde vi, att få skratta de är bara så underskattat. Vid 3 vinglade vi hem, Andrés kompis var riktigt rolig.

I går (lördag) gick vi upp ganska tidigt, med tankte på att vi inte somnade förän närmare 4, vi klädde på oss snabbt och sen gick vi på marknaden här i höganäs. Nikki fick också följa med. Vi åt munkar och hade väldigt mysigt, köpte godis till Nikki och en liten present till mormor. Jag hittade ett jätte fint armband med ett hjärta som berlock på :) de pryder min hanled finfint nu ;) haha.
Sen skulle älskling jobba och mormor kom och hämtade mej, vi åkte till väla motorstadio. Mamma stod i kiosken. Sen åkte, mamma, mormor och jag på familia. Jag letade och letade efter en fin topp men såklart när man vill hitta något så gör man inte de. Men vi hade mysigt ändå.
När mormor släppt av mej här hemma tog jag cykeln ( ja, hör och häpna, jag cyklade ;) haha ) till kvantum och köpte massor av gott, vattenmelon, vindruvor, hallon, nobelsse, geischa och cola, när jag kom hem gjorde jag fint och när mitt hjärta kom hem hade vi en riktig mysig lördagskväll. Vilket slutade med att vi somnade i vars en soffehörna haha. 

Idag har vi varit duktiga och stor städat, jag har även konstaterat att jag är händigare än min sambo ;) jag har nänmligen skruvat upp två hyllor på lilla toan, så jag är bäst, mohaha. Sen körde vi till den nya coop på råå, vilken besvikelse! Ingen trevlig affär alls. När vi kom hem tog vi med Nikki på en runda, jag cyklade ( visst är jag duktig? ;D två dagar på rad, vad har hänt?) André åkte rolerblades, vi åkte ner till hamnen och köpte glass sen rullade vi hem igen, mysig runda ! Nikki är nu helt slut, ligger och sover i fotöljen.

Så denna helgen har varit helt underbar, bästa på länge !! Imorgon är de ny vecka och jag hoppas vädret kommer vara lika fint, jag iaf blir mycket gladare när solen är framme.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0