18 september

Idag är jag ledig ! WIIHO ! Sov riktigt länge, och gissa om det var skönt?
Igår kom mitt hjärta in och överrraskade mej, han hade köpt en present till mig för han tycker jag är så underbar, AWWE! Det var en klocka som var formad som ett hjärta, gullegull! Vi fikade på Wayens med hans föräldrar, sen tog vi bussen hem. Hyrde den nya Wallander och köpte med oss thai-mat och pizza hem till mina föräldrar, väldigt gott och väldigt mysigt. Vi körde hem så vi var hemma vid tolv, somnade på stört. Jag vaknade till imorse när älskling pussade mej, så jag gick upp och körde honom till bussen. Sen raka vägen hem igen och somna om.
Nu ska jag bege mej till mamma, vi ska åka och handla. Ikväll ska jag och mitt hjärta till dem och käka goood mat :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0