13 september

Nu sitter vi här, älskling och jag framför TVn och glor på HIF, jag är seg för jag är sjuk och älskling är lite seg från igår ;) Det var riktigt kul igår, många glada människor. Speciellt min Emma! Det är så roligt när vi träffas och vi är så knäppa ihop också. Emma hade en livad diskussion med en av Andrés kompis igår hahaha . Smörgåstårtan var väldigt god, vi har en stooooor bit kvar i kylen, ska ha med en bit till jobb imorgon och mamma och Amanda kommer en sväng nu, så dom får sig också en bit. Pappa ligger hemma med ryggskott, stackaren. Han skulle ju också varit här och sett fotbollen och käkat smörgåstårta.
Igår hade jag på mej tighta jeans från Gina med hål i och ett svart linne med volanger från Nelly, och massa armband bla. från Tomas Sabo.
Hoppas jag mår bättre imorgon för då ska jag på kurs på jobb, blir säkert super kul!

Kommentarer
Postat av: emma

du är min partajare! ;)

och miiin goding!! <3<3

2009-09-24 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0