:)

Nu har jag lagat och ätit middag, det blev fyllda tortilla brödmed vitlökssås och sallad. Nu tror jag att jag har allt inför gesället, alla saker. Känns så skönt ! Idag har jag träffat en otroligt snäll människa, inte så ofta. Därför blir jag alltid lika förvånad när jag träffar någon som är så otroligt hjälpsam. Idag har varit en bra dag. Jag är påväg upp igen efter en kortare tids frånvaro från mej själv. Dom säger ju att man måste vara nere för att uppskatta de bra ibland, men måste det göra så otroligt ont? Jag har sån tur att jag har så många människor runt mej som verkligen stöttar mej och hjälper mej med precis ALLT. Jag har världens finaste vänner och universums bästa mamma och pappa!!

Just nu sitter jag och lyssnar på lady gagas bad romance och den är verkligen grym !
Snart är det Grey´s och då vet ni att jag sitter spikad ;)
Ha en skön kväll så hörs vi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0