Dra på trissor...

FYY vad nervös jag är !!! Men de kommer gå bra ;) många tummar som ska hållas imorgon hoppas jag? IHH.
Igår vad jag och babe ute en sväng. Behövde koppla bort allt lite. Vi var hemma hos hans kollega Nathalie, trevligt när folk bjuder på sig själv, jag är ju själv ganska mesig och blyg :$
Vad jag har lite svårt för är när tjejer ska be ut sig över ens pojkvän mitt framför ens ansikte. Inte okej. Jag hade själv aldrig gjort de, man går väl inte på någon som är upptagen? shit alltså, ganska pinsamt kan de bli. Jag träffade både min kusin Lisette och Martina som fyllde år igår, grattis igen !
Min snälla mor hämtade oss i stan och sen sov vi hemma hos dom, skönt att komma hem ibland ! Idag har jag gjort de sista inför imorgon, dom satans ritningarna. Inte de roligaste och bästa jag kan. Jag, mamma och André var på familia en liten sväng, jag köpte en svart volang tunika och ett par svarta leggins, ska ha de imorgon, sen hittade jag och mamma armband som alla mina modeller ska ha på sig, jag ska ha ett lika dant halsband. Usch vad nervös jag är. andas in och ut... nu ska jag krypa ner till min älskling i soffan och försökta slappna av lite :)
Håll tummarna för mej imorgon !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta kommer du klara:) ILOVEYOU<3 PoK Mamma.

2009-11-21 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0