7 november

Idag är det en månad sen vi åkte till turkiet, tiden springer iväg. Jag har hört att det är pga åldern, så jag antar att jag börjar bli gammal ;)
Igår tillbringade jag kvällen hos mamma och pappa, vi åt kreolsk gryta vilket var super smarrigt ! Jag fick även en hel kasse med kläder från Karin. Där var två jätte fina ull jackor och en to die for skinn jacka ! ÄLSKA !! Och en massa annat fint !! Så tack igen Karin !!
Idag körde jag också till hjälmshult direkt efter jobb. Jag har mest sovit med små vovarna på soffan. Haha. Nu ska jag snart få ryggbiff med bakad potatis, jag känner mig som en prinsessa ;) lyxigt att få så god middag två dagar i streck.

Ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0