26 november

Kväll igen, idag har jag inte varit hemma alls nästan. Jag körde hem till mamma och pappa och käkade nya bullar det är ju aldrig fel. Sen träffade jag Emma en sväng, vilket alltid är lika kul !
Sen blev de en sväng till väla med min lilla syster, blev lite shopping, en rosa "sladdrig" kofta, en svart tunika med diamanter på och ett brett skärp. Fin fina grejor. Resten av eftermiddagen har gått till att gosa med vovarna. Nu ska jag dock köra hem och mysa lite. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, sen en sväng till hjälmshult. På kvällen kommer Emma och då ska vi mysa med IDOL och pizza ! kanske lite "utgång" på kvällen vem vet ;)

Ha en mysig kväll alla ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0