24 november

God Morgon !
Igår var jag och älskling på bio, vi såg New Moon, den var väldigt bra (!!) Fast som alltid är ju boken bättre. Jag älskar böckerna.
Idag ska vi vaccinera oss, är fortfarande inte säker på om jag gör rätt. Det är så svårt att veta om man ska eller inte. Det känns som det är att välja mellan pest eller kolera. Aja vi få väl se. Annars vet jag inte vad som händer idag. André är ledig idag också. Han sitter klistrad vid sitt nya tv-spel. jag kan inte spela för jag blir åksjuk, haha. Vi ska eventuellt rensa förrådet. Om vi har tid och ork (pga sprutan ;) ) ska vi åka och gå med de små vovarna, det är ju så fint väder.
Ha en bra dag alla ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0