23 nobember

WIIIIIHHHHOOOO !!! Jag är så otroligt stolt över mej skälv !! :D Jag klarade alla moment utom färgen, och visst är de ju tråkigt att inte klara typ de enklaste men de är också de skönaste att göra om, bara fixa en bättre färg :) Så i februari blir de en liten utflykt för mej och mamma ;) Så stolt jag är ändå!! För detta klarade jag HELT själv ! Förutom all den otroliga hjälp och allt stöd jag fått från alla underbara i min närhet ! Emma du har varit så fantastisk med allt stöd och all hjälp med att fixa grejor :) Sen Annika på salong hårtoppen som lånade ut grejor och var helt underbar ! Och självklart min famlij !!! ( där även Jeanette och Annika Larsson ränkas in ;) ) TACK TACK TACK ALLA !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0