-

Nu har jag precis gjort vid mig, har städat och möblerat hela dagen. Köket och vardagsrummet har de möblats i, så nu är här väldigt mysigt ! Får se var min kära sambo tycker om de ;) haha.
Lite julstädning har de också blivit. Känner mej väldigt duktig !
Igår var Emma och Niklas här, vi käkade pizza och kollade idol, som mysig kväll ! Ni får komma oftare !
Nu ska jag äta resterna från igår ;) sen kommer mormor och Amanda en sväng och hälsar på. Mys !
Idag har jag invigt min nya tröja/tunika som jag köpte på Gina, den är svart med diamanter på, riktigt skön också. Jag gillar såndana kläder som är snygga och sköna sammtidigt. Jag absolut hatar tighta toppar, och korta är också hemskt ! Därför gillar jag när de är lite oversize på toppar och tunikor.

Nu åker pizzan fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0