tisdag

Då var det tisdag igen, veckorna går super snabbt ! Snart är det student :D:D Det är allt jag pratar om känns det som :P hahaha. Idag har jag först varit i skolan, ganska segt. Sen träffade jag min kusin Lisette och Tess :) vi åkte till donkan, driven ;) Sen vidare till höganäs, dom fick sina naglar vidgjorda och imorgon är det min tur :D Just nu sitter jag här med färg i håret ;) får se hur det går (A) hahaha. Håller även på att göra middag till mej, potatis och korv, väldigt fantasifullt.
Igår var mamma och amanda här en sväng, dom hade med sig glass, den satt inte fel vill jag lova ;) Det är som Lisette säger man börjar dagen med att banta sen går det bara utför ;D Sen åkte vi till loppan, en second hand affär, där jag hittade ett par pumps som var to die for ;)
På kvällen blev det pizza och fotboll med min älskade <3, gjorde även mina författare, jävla mög arbete ! Men det blev gjort iaf så jag är stolt över mig. Jag fick även reda på att jag fick VG på projektarbetet :) härligt !
Näe nu ska jag skölja mitt hår och se hur detta blidde ;)

Tjingeling.

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0