tisdag

Igår var det rättegång. Det var lätt det jobbigaste jag någpnsin gjort ! Jag var ju vittne. Snacka om att man känner sig helt utlämnad när man sitter där helt själv. Och även fast inte jag gjort något fel så känns det ändå som jag var skyldig. André var jätte duktig och allt gick bra.

Idag har jag varit i skolan. Inte så mycket som hände där. Sen hämtade jag bilen, körde en sväng om mamma och sa hej, sen hem. Älskling har städat förrådet så nu är där jätte fint :) Snart ska jag köra in till stan igen, vi ska ha möte på salongen. Sen blir det hem och bara mysa  !
Imorgon har vi riktigt lyxig dag ! Vi börjar 11 och slutar 12, en barberare ska komma. Sen kl 12 ska jag ha utvecklingssamtal. Hmm? bra hoppas jag det går . Sen ska jag raka vägen hem och njuta av dagen, för att sen ladda till torsdag, då är det praktik, 9-18.


hejsvejs !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0