söndag

Åhh sån mysig dag !
Jag och älskling vaknade av att mammsen ringde :) vi gick upp och gjorde vid oss snabbt. Sen körde vi till kakboden och käkade frulle, massa gott ! Sen körde vi vidare till bär och grönt, handlade lite till trädgården. Körde till hyllinge och bauhahus. Ännu mer trädgårdsgrejor. Sen en lite sväng inom familia. För att sedan käka max. Och vad gör jag? jo jag tappar bort mina nya solbrillor. FAAAN rent ut sagt !!!  Körde en sväng inom mammsen och pappsen :) Så skönt väder det varit idag. Och min älskling och jag har haft HEEELA dagen tillsammans <3
Vi har även hunnit en sväng om mölle.
Nu har vi precis ätit middag. Jag lagade styvade makaroner med kycklingkorv :) Mycket gott ! Nu blir det soffehörnan, fast jag skulle behöva plugga lite ;/ ÖRK !! Skola imorgon. Otaggad om något !!!!! Plus att det är rättegång imorgon och jag ska ju vittna. Så jag lär ju missa en del i skolan också. Hoppas iallafall att allt går bra.

Annsofie♥André  ÄKTA KÄRLEK

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0