onsdag

Lyx-dag idag ! Började 11 och slutade 12 ;) En barberare var och visade rakning med kniv. Sen slutade vi. Jag hade utvecklingssamtal som gick bra, min mentor är jätte bra.
Sen mötte jag babe och Eva och vi gick och åt kebab ;) Sen tog vi bussen till väla där vi träffade mammsen och Amanda, dom körde oss hem :) Nu håller babe på med middagen, jag är så bortskämd ;)
Jag har fått min klänning från stylebystars idag och den var super fin !! Marin blå och jätte fin.
Nu är det bara skor jag inte hittat, så är det någon som har tips så skriv gärna :)
Fattar inte att det bara är en månad kvar ;o Och om 2 veckor är det balen. Tiden springer. Skönt är det också.
Jag och älskling fick två påslakan av mammasen idag, super snällt, för vi har typ två att byta med (A) hahaha, bara underlakan vi behöver nu ;)
Nu tror jag att jag ska hjälpa babe med middagen lite (A) försöka iaf, ;)


puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0