Mitt 100:de inlägg ;)

Min eftermiddag har varit lugn och mysig :)
Jag och lillasyster körde en sväng, det blev en runda till väla, köpte en bh och ett par trosor, efter väla körde vi och handlade till vå middag. Sen blev det oasis i ödåkra :) skönt !
Så fort vi kom hem började jag och sis laga middag, flygande jacob med ris :) smarrens ;D mamma och pappa tyckte nog det var ganska skönt att slippa göra något :)
Jag tycker det är så skönt att mitt magont gått bort nästan helt nu. TACK! Det var så härligt att göra vid mig ordentligt imorse, fixa håret, sminka mig, ha på mig något annat än mjukis bralls (A) hahaha. Tänk vad glad jag kan bli för så lite :P hahaha. Men efter fem dagar på soffan blir iaf jag ganska utråkad och less på att se tråkig ut.
Jag hittade en super söt klänning på stylebystars, så nu längtar jag tills den kommer ! Måste ju ha något fint nu när studenten närmar sig, blir ju förhoppningsvis en hel del roligt festande ;) Jag kan inte fatta att det bara är 5 veckor tills jag står där med mössan och skriker (!!) Helt sinnesjukt hut fort dessa tre åren gått. Jag kommer fortfarande ihåg när jag fick intagningsrevet, där det stod att jag kommit in på mitt första val dvs. frisör, SÅÅÅÅÅÅ glad blev jag. Det ska bli skönt nu att börja jobba och tjäna pengar. För att vara fattig student är inget jag vill vara längre!





fia


Jag är så glad för allt jag har och alla underbara människor jag har i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0