lördag




k

Min, Min, Min, Min, Min älskling ♥




Nu känner jag mig som en människa igen ;D Så skönt ! Lite ont i magen har jag dock men inte alls som igår !
Mamma och Amanda kom och hämtade mej innan, dom överraskade mej med ett par vita puma skor :) Super fina !! :D
Älskling jobbar hela dagen, så det är mindre kul ;/ Imorgon är vi båda lediga iaf. Så imorgon blir det massa pyssel hemma och mys.
Nu har jag betalt mina räkningar, så det är skönt :) Känns bara lite tråkigt att betala ränkningar, hade hellre shoppat för de pengarna, men det går ikke (A)
Mamma och Carina har fullt upp med min och Lisettes student, så gulliga är dom :) Det är helt perfekt, att jag och Lisette ska aha vår student ihop :D Kan inte bli bättre !!

Nu ska jag ut i solskenet, för idag har faktiskt solen hittat fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0