lördag

Så i torsdags kom vi hem, från en fantastiskt rolig och mysig resa :) Så himla skönt att bara få vara vi <3 
 torsdag kväll firade vi att vi kommit hem med pizza och hyrde twilight :D oh my god va bra film !

igår körde vi till Ä-holms hembygdspark, jätte mysig dag ! gick och mös och njöt av värmen. På kvällen var vi hos mina päron, pappa fyllde nämligen år :) vi käkade taco, gott !

Idag har jag jobbat, 8:30-13:30, älskling åkte med mej in, sen mötte han mej efter jobb. Vi gick till mezo och åt och mös även idag i solen! Sen körde vi hem och fikade hos mormor, även det riktigt mysigt ! Vid halv 18 körde vi hem och bytade om, körde vidare till lerberget och sprang några varv i skogen och lite sånt. Sen körde vi och handlade, vi inhandlade vår första grill (A) hahaha, den har jag meckat med nu medan babe har klippt gräset, och vet ni vad? Jag fick ihop grillen HELT själv ! :D stolt?!? hahahaha!  Nu ska vi bara njuta av lördagkvällen.

Knappt 1månad och 2veckor till studenten, ska bli SÅÅÅ skönt ! Jag kan väl inte säga att jag är så himla sugen på att gå till skolan på tisdag. Ähh det löser sig. Palla liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0