fest fest fest !

Livet är en fest ;) Mycket festande denna helgen, men så ska det vara nu innan studenten :D I torsdags var det bal, vi skippade gröningen och gick på bonna serra och käkade ist, och det var mycket trevligt, många trevliga och roliga människor, framförallt min Lisette ! Sen en sväng till åstorp för lite förferre ;) Sen blev det efterfest på tempel, dansa satan ;) träffade Ida också, vilket var super skoj ! Sen kom även min älskling in <3 Bara störigt att vissa kossor ska hålla på fast dom vet att det inte är någon idé, man håller fan inte på och raggar på någon som redan har tjej !! KOSSA !! Iaf pappa fick vara taxi till oss ;) bästaste pappa !

Igår åkte vi till bakken, mycket trevligt !! min famlij och Andrés, var inte hemma förän 2, och jag började jobba halv nio, nog trött?
Ikväll har vi varit på kalas hos farfar som fyller 64 imorgon,GRATTIS!! Åt godmat ! Nu är det dax igen för lite festande ;) hahaha, Är det student snart eller? ;););) PAAAAAARRRRTTTTTYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!


TJINGELING !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0