:)

Min söndag har varit väldigt bra ! Jag körde med rabbarber till mormor, hon bjöd på middag :) morfar bättrade på färgen på min bil på några ställen. Sen körde jag hem till mammsen och pappsen, klippte farfar. Sen körde jag och mamma Amanda till Ä-holm. När vi lämnat henne åkte vi och handlade. Jag köpte två blommiga plädar :) Sen när vi var påväg ut från MAXI stod det två sånna från telenor, som stannade oss. Hon kollade på mitt abonemang och sa att detta var katastrof. Så gissa vad? :D jo hon fixade ett nytt abonemang till mej, så jag har en massa bra saker på det och jag fick en ny mobil :D:D En W595, jag fick välja på rosa och svart så jag tog den svarta :)
Så nu har jag nytt nummer bara så ni alla vet ;)
Sen åkte vi hem och jag klippte lite till. Och jag fick äntligen klippa page på Amanda :D och det blev DÖÖÖÖ SNYGGT !! Så nu är jag också sugen på att klippa av mitt hår, hmm? Får nog iaf vänta till efter studenten.
Jag satt nyss och tänkte tillbaka lite, och kom på när jag och Ida var med i UKM i helsingborg. Vi hade köpte matchande kläder, röda puffiga byxor och en svart tröja, sen mimade och dansade vi till Bubbles TKO, hahahahaha ;) Och vi hade tränat in hela dansen. Så nu var jag tvungen att söka den låten på youtube, hahaha det var faktiskt modigt av oss att gå upp på scen och dansa för så mkt folk ;) söta var vi iaf ;)

Nu ska jag bädda ner mig på soffan och hoppas på att där är ngt bra att kolla på. Imorgon ska vi ha info med handels. PALLA? Fast å andra sidan är det kort vecka, är ledig torsdag och fredag :D Sen jobbar jag några timmar på lördag och sen ledig söndag. På söndag ska min söta lilla syster ha teater premiär :) Så såklart ska jag dit och heja på henne :) Hon är världens duktigaste ♥


Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0