torsdag

IMORGON!!!!!

Igår blev det en heldag ;D Först var vi hos Anette, vår lärare. Jätte mysigt !! Och vi hade jätte roligt. Roligast var dock när halva klassen började snacka om sims och hur mycket vi gillar det ;) hahhaaha vilka gömda intressen vi har ;)
Sen skjutsade Jocke vår gamla mentor ner mej, Emma Dolk och Elina till knutan :) Där vi mest satt fram tills vi skulle med båten 5, på båten blev det också super !! HVFR3 schalalalalala!!! Ingen överröstade oss ;) hahahaha. Efter vi turat gick jag och Emma Dolk till amadeus, kebab såklart ;) Då kom också Lisette och Tess och mötte upp oss :D Efter en kebab som satt fin fint, gick vi till swea. Där var helt okej, fast mina fötter är döda idag, har två feta blåsor, buhuhuhu! Kvällen slutade med att min snälla far hämtade oss :)
Idag är jag helt död, ska hem och hjälpa mina föräldrar sen, får väl se om jag är till någon hjälp (A) hahaha.


puss på detta ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0