onsdag

Nu har jag börjat jobba, började i måndags. Egentligen skulle det bli en mjukstart för mej, halvdagar, 14-18, men så ser det inte ut, jag har jobbat 9-18 igår och idag och i måndags 12-18, det är härligt ! Fast för tillfället känns det som jag bor på jobb, har inte kommit in i det riktigt än. Även fast jag haft praktik där i 3 år så känns det ändå inte likadant, nu jobbar jag ju liksom, och är inte elev ;) hahha

Åhh min student var helt underbar, måste säga det igen, skulle kunna göra om det hur många gånger som helst !!
Igår var Caroline och tog av sin hårförlängning på salongen, paff jag blev när hon stod där :) super kul att träffas, gör det allt för sällan tycker jag. Jag agerade även florist igår (A) hahaha gjorde buketter att ha ute i salongen, med röda rosor, blåklint, brudslöja och några andra stora vita blommor :) Det ända tråkiga med att jobba är att jag och André går om varandra, så vi lär ju inte tröttna på varandra iaf, hmm. I början på juli har jag några dagar ledigt och det ska babe också försöka fixa, då ska vi nog ta oss en liten tripp någonstans och bara ta hand om varandra <3
Du är hela min värld älskling, jag är så glad att vi träffats och att det är vi <3 i måndags hade vi 9 månader, känns som igår vi träffades i stan och bytte nummer, blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på oss och alla fina underbara minnen vi redan har tillsammans.

Igår fyllde även min fantastiska mamma år <3 Jag och älskling körde dit när jag kom hem från jobb, jag hade fixat en necesär med lite grejor i till henne så jag hoppas hon blev glad för det, vi käkade taco. Jag var väldigt trött och inte allt för social. Grattis igen världens bästaste mamma !

Puss på er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0