lördag

Så var det kväll igen, jag gick upp tidigt imorse, skulle hämta Emma vid eriks-lund 9, sen körde vi vidare till örkelljunga och bruden vi skulle fixa :) Åhh så fin hon blev ! Jag gjorde håret och satte fast slöjan och Emma sminkade. Sen fixade jag även hennes syter i håret :) När vi fixat klart bjöd dom på lunch, pasta sallad. Sen orienterade vi oss hem ;D
Jag körde hem till mammsen och pappsen, mormor kom också en sväng, skoj. Sen körde vi till strövelstorp där Amanda hade teater där, vi åt korv och våfflor som var väldigt goda.
Nu har vi precis varit i billesholm och hämtat en belgiskjätte-kanin :) Han ska heta Laban och är svart med två vita prickar i pannan.
Nu blir det grillat med Jeanette, familjen och familjen Larsson, Alltid lika skoj !

Hoppas alla har en lika bra kväll som jag <3 Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0