lördag

Dålig på att uppdatera, har jobbat en massa och lite annat också :)

I torsdags var jag taxi åt Cleas och hans föräldrar :) körde dom till mölle, mötte upp älskling. Vi var där ett tag och hade det trevligt och mysigt. Var hemma ganska sent, bingen direkt.

Igår hade jag och Annika sjukt mycket att göra, riktigt skoj ! Tog bussen hem och mötte babe, vi bestämde oss för att köra och käka räkor i hamnen i mölle. Först åt vi lite tapaz sen gick vi till systrarna på piren och käkade super goda räkor och en massa olika såser, Så himla mysigt var det :)

Idag har jag också jobbat, haft mycket att göra. Är helt slut ! Efter jobb körde jag och hämtade Amanda, sen åkte vi hem till mormor. Där vi fick min favorit middag, köttbullar, sås och potatis. SMARRIGT! Finns inget godare. Sen kollade morfar oljan osv på min bil (A)
Vid fyra körde jag och Amanda hem, jag somnade i en solstol, haha skönt var det! Sen körde jag hemåt, Amanda följde med mej, vi körde och handlade. Massa smaskigt i kylen nu. Vi köpte vars ett par söta flip-flops :) Sen när vi kom hem till mej fick jag ett ryck, så hela kvällen har jag och min underbara lillasyster möblerat om på övervåningen. Så nu har vi sovrum där vi hade "gästrum" innan. Allt är inte färdigt än, men nästan. Som vi har kämpat! Får se vad min älskling tycker om det, ska överraska honom. Sis och jag tyckte att vi hade gjort oss välförtjänta av lite mat, så en kycklingrulle och en pizza fick det bli, jag har dock hela pizzan kvar o kylen för vi var inte så hungriga som vi trodde (A)
Sen kom mammsen och även hon tog ett handtag här, fixade o fönsterkarmarna och sånt mys, världens bästaste är min famlij !
Nu är jag helt slut efter veckan och dagens bravader, hoppas älskling kommer hem snart.
Imorgon ska jag äntligen få sova ut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0