lördag

Det blev en väldigt mysig midsommar i starby hos familjen Larsson :)
Dock är inte mitt lokalsinne alltför bra (A) hahaha, men jag hittade tillslut. Pappa hade glömt sina glojärn så jag och Amanda körde hem och hämtade dem, men han hade varit så smart att han lagt dem i sin bil och låst, så jag fick ta med extra linser ist. Så när jag och Amanda ska köra mot starby igen, vi kör på motorvägen, men fel motorväg, hahaha ist den rätta mot göteborg tog vi den mot stockholm :p så hade vi inte varit vakna hade vi kanske hamnat i stockholm ;) vi kom iaf rätt tillslut (A)
När vi var tillbaka åt vi en massa god midsommar mat, Uffe och Annika hade fixat jätte fint ute i ladan, så det var riktgt mysigt !
Efter maten blev det såklart jordgubbar och glass, vad annars? ;)
23 körde jag hem, babe och jag kom hem sammtidigt och gick och la oss med en film.

Idag ska jag inte göra allt för många knop, har bestämt mig för att ha en riktig slappedag, ska nog snart hoppa in i bilen och köra till citygross och handla lite onyttigheter ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0