kväll

Underbart väder och jag står inne hela dagarna :( Imorgon är det lön, jag har längtat ;) hahaha. Har inte hänt allt för mycket idag, lugnt på salongen, ingen vill ju sitta hos frissan när det är super varmt ute. Jag färgade Annikas (chefen) hår, sen fick ha gå halv sex ist för sex, så det var himla snällt :)
Jag har klippt min kära kusin ikväll, finfint blev det, modig var hon också som vågade klippa av så mycket ;) hihi.
Jag saknar min älskling super mycket, vi jobbar båda ganska mycket nu så vi hinner inte träffas så mycket, hmm.
Vi lär ju inte tröttna på varandra iaf. det är väldigt tråkigt och det tar en aning på krafterna. Men vi vänjer ju oss och lär oss hitta en balans i det. Jag älskar honom mest av allt iaf. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0