fredag

Igår mötte älskling mig efter jobb, vi gick till amadeus och käkade, dom har ju världens godaste kebab och kebabtalrik där. Eva och Kent kom också, sen gick vi och fikade hos Ulla och Bosse. Halv 9 gick jag och babe till bion, vi såg baksmällan, hahahahha, har nog aldrig skrattat så mkt ! så himla bra var den :)
Halv 12 tog vi bussen hem, båda var jätte pigga så vi såg lite på en film och mös .

Älskling väskte mig halv 9 imorse, han hade gjort frulle, så gulligt. Jorggubbar och grädde :) lyx. Sen körde jag honom till bussen, för han måste ju jobba idag :( Jag ska med min familj till starby och fira midsommar i gummistlövlar :P hahaha.
Hoppas alla får en mysig midsommar trots regnet.


ILY ♥


Annsofie♥André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0