:)

Jag som skulle mysa hela dagen, så blev det inte. Jag började städa och när jag ska dammsuga så går dammsugaren såklart sönder, den har varit dålig länge så det var inte helt öväntat. Jag ringde mormor och frågade om hon ville hänga med och köpa en ny dammsugare :) Så jag körde och hämtade henne, sen bevag vi oss till väla, först Siba men där var inga fina, sen blev det elgiganten, där jag hittade en fin, röd, för jag är ju så ytlig så jag kollar så den är fin :P Sen var dessutom bra, hade super sugförmåga. Sen körde jag mormor hem, hon bjöd på fika. Sen fick jag middag hos mammsen och pappasen, korv och mos :) mums ! Körde även Amanda och handla, jag passade också på att handla, så nu har vi massa gott o kylen. Så nu har jag äntligen blivit klar med städningen, bara några maskiner tvätt kvar :) Känner mig väldigt duktig !
Nu ska jag äntligen lägga mej på soffan och njuta :)
Imorgon börjar jag jobba :D

Puss på detta !

Jag älskar dej André Fridh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0