:)

Så var det kväll igen, imorgon är det praktik, näst sista gången, SÅÅÅÅ SKÖNT ! Ikväll har jag slingat min älskling ljus ;) Snyggare kille är svårt att hitta ;) Tycker jag då alltså. Men jag stör mej på brudar som inte fattar när det inte är någon idé  att ragga för han är liksom upptagen. Det riktigt kryper i fingrarna och nästa gång jag ser henne kommer det bli svårt att inte säga ngt. Nog om sådana inteligensbefriade brudar!
Usch jag får lite ångest inför imorgon, lång dag och jag som inte har några krafter kvar liksom :S hur ska det gå?
Nu ska jag gå med min underbara upp och lägga oss och kika på en film, men jag lär inte kolla allt för länge innan mina ögon säger god natt ;)

Puss på detta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0