torsdag

Igår var jag med mormor på väla, jätte mysigt ! Såklart shoppade jag en del (A) så nu blir det vatten och bröd tills löning ;) Jag köpte bla. ett par jeans och lyckligt överraskad blev ju jag när jag fick på mej ett par i strl. 27. Super snygga var dem ! Jag köpte även ett linne, en tunika, en jacka/kotfa och en bikini underdel. Super nöjd blev jag men inte min plånbok ;) Sen fikade jag och mormor, varm fuccacia, standard. Träffade öven Figge vilket var väldigt länge sedan sist. Var även inom hemtex där det var rea, så nya tallrikar, två skålar och lite annat till lägenheten :)

Idag har Juliana tonat mig :) så nu har jag chokladbrunt svall ;) SÅÅÅ nöjd, kände att de ljusa var lite tråkigt och gammalt. Så vi började med att förpigmentera mej med 6K och sen själva toningen blandade vi 5N och 5BG :) tog en evighet att applicera med tanke på mina extensions :p Bild kommer när jag får tummarna loss, hahaha.

Nu är jag iaf på jobb, har precis haft en klippning, jätte trevlig kund :) Så nu väntar jag mest på att klockan ska bli 18 så jag slutar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0