lördag

Vaknade till av klockan imorse, tänkte lite halv segt, äh jag måste sova lite till så jag satte om min klocka, ligger kvar och halv slumrar ett tag och sen kommer jag på att oj min buss går om 20 min ;o Så jag fick hoppa upp ur sängen snabbt som attan och sätta fart, men jag hann :D
Väl på jobb fick jag käka frukost, hann ju inte hemma, det blev en frukost macka med kalkon och cream cheese från donkan :) Sen börjar jobbet, jag och Juliana fick helt plötsligt fulla listor, väldigt skoj ! Så vi har jobbat häckarna av oss idag :) Aldrig fel. Efter jobb hämtade mamma, pappa och Amanda mej :) Annika och Jeanette är här och fikar. Snart ska jag hem och börja på min väldigt roliga lördags syssla, nämligen att stor städa hela lägenheten, mindre skoj ! Skulle även behöva handla lite, får se hur mycket jag hinner med :) Jag hoppas även på att lite energi och kraft ska infinna sig.
Förresten så gjrode jag två väldigt fina klippningar idag, jag klippte ganska taggigt och flikigt och kort, sen för att nacken skulle bli lite häftigare så skålade jag den, alltså klippte den så att det yttersta på sidorna var längre än det i mitten, fattar ni? :p väldigt fint blev det och både kunderna och jag blev nöjda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0