fredag

Så var det fredag :) 3veckor sedan jag tog studenten ;o Idag börjar jag inte förän ett så jag har hunnit dammsuga och slänga in en mackin tvätt :) Nu tror jag att jag ska köra hem till mamma och pappa, bada och sola tills jag ska köra och jobba. På söndag ska jag och André åka till göteborg och bo på hotell ♥ lyxigt värrevill jag lova!
Igår hade vi "päronen" här på middag, André hade gjort en massa god mat och gjort jätte fint! Pappa och Kent var grillmästare ;) Allt var väldigt mysigt och väldigt gott!
Näe, jag blir inte brun av att sitta här och glo. Hejsvejs alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling:)

Kommer du och badar idag?

Iloveyou<3 P&K Mamma.

2009-07-04 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0