fredag

Igår jobbade jag hela dagen, 9-18. Typiskt nog hade varken jag eller Åsa något på hela förmiddagen, sen på eftermiddagen bara pang så hade vi fullt. Så såklart blev vi sena, haha. Efter jobb körde jag hem till hjälmshult, jag och mormor släppte ut hundarna, sen fixade jag mej lite. Åtta hämtade Cleas mej, efter lite omvägar, haha. Vi åkte in till stan, träffade älskling och Tony, vi satt först på Shakespears, sedan rörde vi oss vidare och turade :) Mysigt ! Men dom söp mej under bordet ;) Tequila och drinkar, inte bra ;) ! Efter vi turat en massa gick vi först en sväng till hampan, sedan till SWEA, väldigt skoj ;) Där blev det mer Tequila, inte alls bra ! Sen träffade jag Ida och Seb lite :)
Vid 2 tror jag, tog vi taxi hem, Cleas och André festade vidare med kareoke i vardagsrummet ;) och jag vinglade i säng. Hela världen snurrade !! Som tur var började jag inte jobba förän kl 2 idag, så jag fick ju sova ut. Nu är jag hos mamma, ska snart köra hem tror jag :) Börjar tidigt imorgon, halv 9 ;o det är lugnt, slutar halv 2 , sen ska jag klippa Annika och sen ska jag hem och stor städa ! Det behövs verkligen !!!! Fy för alltså, och vi har knappt varit hemma i veckan, undra vad Fidelie gör när vi inte är hemma ;) hahaha schysst att skylla på katten?


Jag älskar dej André, du är den bästa ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0