fredag

Väldigt dålig på att skriva här (A) Jag hinner inte med allt jag vill hinna med.
I söndags körde jag och älsklingtill göteborg, vi bodde på super fint hotell :) min snälla farfarfixade det till oss :)
Vi gick på liseberg, åkte karuseller och hade mysigt. I måndags gick vi en sväng inne i göteborg,shoppade lite och sånt. Vill även tillägga att jag körde inne i göteborg, det var en pers ! Men jag klarade det :D  I onsdags jobbade jag, sen hämtade Jeanette och Lukas mej, åkte dit, pappa var där. Vi käkade pizza :) Kos och Ralle började med sina sysslor ;) haha.
Igår jobbade jag också, heldag. Gick rätt så fort :) Sen tog jag bussen hem, mamma och Amanda kom en sväng :) Alltid lika roligt. Älskling fick gå hemfrån jobb för han fick migrän. Jag åkte med mamma och Amanda och handalade. Sen lagade jag köttfärssås och spagetti till middag, älskling blev glad :p
Idag ska jag också jobba, 9-18, hela förmidagen är det full rulle, skoj ;) Ska även luncha med Emma :) trevligt!

Nu ska jag göra vid mig ;) Ha det bra !


pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0