:)

Nu har jag lagt in alla mina kläder, fint blev det. Jag har även gjort vid vid mitt smink och organiserat mina smycken, mycket bättre nu tycker jag. Tänk om jag hade haft en walk-in closet, Åhhh värsta drömmen! vill ha vill ha vill ha !
Idag när jag fönade mitt hår använde jag goldwells luxury affair, det är en kräm som ger glans, den är kanon! Nu känns mitt hår så mjukt och glansigt. Den kan jag verkligen rekomendera till er som har långt hår. Näe, nu är jag helt slut, ska krypa upp i soffan och vänta på att älskling ska komma hem. Saknar honom :( men på torsdag är vi båda lediga, LYX!

hår

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är<3 Puss&Kram Mamma:)

2009-07-28 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0