:)

Nu är det kväll igen, jag har precis ätit. Jag gjorde fylld kotlett med klyftpotatis och sallad :) skillat tycker jag ;)
Jag har satt på en maskin tvätt och röjt i köksskåpet, skulle behöva göra lite mer, men orken räcker inte till. Får hoppas att jag har mer ork imorgon efter jobb. Nu ska jag blanda dippa och skiva morötter och gurka. Myskväll med mej själv, inte väldigt skoj, men det funkar. Ska ändå lägga mej i tid, ska upp ruskigt tidigt imorgon. jobb 8:30-13:30. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? nej, men det gör jag verkligen ! Att få jobba med människor hela tiden, att få göra dem "fina" och göra det som jag tycker är roligast. Kan det bli bättre?
Idag på jobb så gjorde jag vid en dam i håret, vi pratade och hon berättade att de skulle på begravning och sen vad jag förstod på fest på kvällen, så när vi är färdiga och hon skulle gå så säger jag väldigt glatt -Ha det nu så trevligt! Sen i efterhand fick jag reda på att det var hennes pappas begravning de skulle på, lite klantigt att säga ha det så trevligt ;S Detta har mina arbetskamrater mobbat mej för hela dagen :p

Soffan kallar :) skriv gärna en liten kommentar :)

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0