:)

Nu är det bara 25minuter tills jag slutar. Då ska jag skynda mej hem och hjälpa älskling ♥
Jag har passat på att locka mitt hår och göra vid mig nu, här händer inte så mycket och jag står själv. Vi gjorde upp, Annika och jag, hon slutade tidigt idag så börjar jag sent imorgon, schyst chef tycker jag ;D Så förhoppningsvis är det lika fint väder imorgon så att jag kan njuta av förmiddagen på stranden kanske. Idag har jag på mej gröna harems-bralls och ett vitt linne med svart tryck och spets på, känner mej väldigt fin ;) Och så har jag ju lockat håret nu, så det är långt fint. Jag älskar mina extensions ! Och nu när jag haft dem 1 månad har ju plopparna växt ut lite så nu känns det skit bra!! Fast jag tror att sen när jag tar av dem så ska jag klippa mej kort, inte kort-kort men page :) Och sen nån häftig färg på de ;) härligt!! Lite längtar jag.
Vi hörs sen, nu ska jag städa undan det sista.

Kram så länge från lilla mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0