Brunett




Så nu har jag äntligen fotat håret :) Såhär ser det ut nu, plus att jag köpte tröjan och hårbandet på gina idag efter jobb. Jgag och Åsa tog en snabb shoppingtur. Trevligt. Nu har jag precis lagat middag till mej, tortilla bröd fyllda med köttfärs och ost, sen gratinerade jag dem i ugnen, gjode en sallad och dressing till :) Men jag känner mej inte så hungrig, hmm.
Idag fixade Åsa till mit hår ordentligt, tonade det en gång till , med 6MB, kanon blev det ! Sen klippte hon det också, behövdes verkligen. Så nu är jag ny snoffsad ;) Aldrig fel att piffa till det lite ;D
Nu ska jag lägga in kläderna dör uppe, sen blir det soffan :) kanske en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0