<3

Inatt sov jag och älskling hos mamma och pappa. Imorse körde jag älskling till körskolan, när jag gjort det körde jag inom kvantum och köpte nya bullar och jordgubbar, sen körde jag till mamma igen, vi käkade frulle alla :) Sen gjorde jag vid mig, vid 12 ringde älskling, jag och Amanda körde då till höganäs igen, vi käkade lunch med älskling på thai gården, det var sådär gott. Sen körde vi hem till hjälmshult igen, jag hade då väldigt brått, så farfar körde mig till jobb :) Jobb gick bra, hade en kund som hade med sin hund, super duktig vove, en sån krullig med lite rund panna eller hur jag nu ska förklara det, iaf den voven låg i sin korg hela tiden medan vi färgade och klippte. Jag skulle vilja se Rufus, Åke eller Nellie ligga så still :p Nikki däremot hade nog faktiskt kunnat vara så duktig, men hon är ju också min lilla mys-vove. Efter jobb väntade först Åsa med mej, vi snackade lite och skrattade, sen kom mamma, Amanda och älskling, dom hämtade upp mej och vi åkte mot bion :) Vi såg Ice Age 3, hahaha, jag har förvisso inte sett 1an eller 2an. Men jag tyckte den var himla skoj :)
Efter bian, tog vi tåget till Ödåkra och sen bussen till mamma och pappa. Nu sitter jag här, mamma steker korv och Amanda och älskling ligger och ser Beck, jag ska alldelens strax joina dem :)

På återseende ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0