22 juli

Idag är jag super lycklig :) jag är ledig ! Bara solen som fattas. Får se hur jag skaspendera min dag,älskling jobbar hela dagen.
Igår körde min famlilj för att campa i blekinge, första året jag inte är med :( Känns helt fel, och jag hade så gära velat följa med, men jag jobbar :( Och imorgon fyller Amanda 11 år, jag får gratta henne när dom kommer hem.
Igår var jag duktig och lagade middag ;) finns inget tråkigare än att laga middag till bara sig själv. Det blev iaf flygande jacob, väldigt enkelt och gott ! Man bara pillar en grillad kyckling, lägger det i en ungsform, vispar grädde, blandar i chili sås, mycket enligt mej. Sen skivar man bananer och lägger på kyclingen och sen häller man över chili-grädden och sätter in det i ugnen :)
Nej, nu ska jag sätta lite fart, ska fixa lite saker, sen träffa mormor, får se om vi hittar på något roligt :)en liten tur till helsingör hade varit skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0