-

Glömde ju skriva innan.

I lördags jobbade jag till halv två, sen körde jag hem och hämtade älskling, vi fixade lite, han klippte gräsmattan och jag tittade mest på (A) Sen köpte vi bakelser och körde hem till mormor&morfar och fikade, det var väldigt mysigt. Sen körde jag och babe in till stan och festivalen en snabbis, inget speciellt tycker jag, bara en massa som super, vilket är helt onödigt tycker jag, vi käkade lite, jag åt langos och babe åt fläskastek i bröd, sen delade vi på en fireterad banan med glass, mysigt att bara strosa runder och mysa, hand i hand ;)
Sen när vi körde hemåt körde vi inom MAXI och handlade, vi gick där med vår kundvagn, som värsta gamla gifta paret, hahaha, vi passade på att köpa några nya blommor till lägenheten, en passionsblomma och en solros :) När vi kom ut började det ösregna, inte lite heller, så vi blev genomblöta, innan vi körde hem, åkte vi och matade mammas getter och Laban.
Vi har fixat i köket också, jag köpte ju lite nya grejor till köket med mormor häromdagen.
I söndags kom älsklings föräldrar och käkade frukost, nya bullar och massor av gott pålägg. På eftermiddagen gick jag och babe en lång runda i hamnen, det blåste väldigt mycket, men vi hade roligt ändå. Sen hem och käka lunch och mysa lite, sen körde jag älskling till bussen, han började jobba 16. Sen hem och fixa lite, sen körde jag en sväng till hjälmshult, mamma, pappa och Amanda har ju varit och campat så nu hade som kommit hem, vi åkte till Jeanette för att Amanda skulle visa när hon körde sin cross, en röd honda med nummer 88, det har hon valt själv, och hon är så duktig när hon kör, gullunge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0