5 december

Det var riktigt kul igår ! Jag hämtade André och Tobbe när dom spelat innebandy. Hem och käka, jag hade gjort middag. Vi drack lite vin och kollade på johan glans innan vi drog in till stan. Där vi började med att bowla, jag tänker bara berätta att jag är väldigt dålig på bowling, jag är rädd att fastna med fingrarna, haha. Jag kom iallafall sist. Men det var roligt ! En strike fick jag iaf, WIIIHHOO för mej, haha. Sen träffade vi Andrés jobbarkompis Elisabeth, vi drog ner till Tivvan, träffade Martina :)
André dansade med en transa, hahaha ! Som jag skrattade ! Vid halv 3 blev det nattamat ;) hamburgare och nuggets ;) Sen bussen hem som var proppfull !! Störiga människor också, André somnade, tur var att jag var vaken annars hade vi nog hamnat i Mölle. När vi kom hem blev de bingen direkt.
Jag är helt seg idag, André jobbar, så jag har precis sett på Sex and the city filmen, den är så bra ! Nu ska jag vakna till lite tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0